Διυπουργική σύσκεψη για εξέταση ζητημάτων που αφορούν στη βελτίωση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας της δημόσιας υπηρεσίας, την προστασία των εργαζομένων, την αντιμετώπιση διαχρονικών στρεβλώσεων που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών και ειδικότερα την κατάχρηση αδειών ασθενείας σε Αστυνομία και Φυλακές πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση