Το Ιράν είχε μία «πολύ σύντομη συζήτηση» με τις Ηνωμένες Πολιτείες για το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα κατά την διάρκεια των συνομιλιών στην Ελβετία, επιμένοντας στο γεγονός ότι δεν επρόκειτο για «διαπραγματεύσεις».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση