Συνάντηση είχαν τη Δευτέρα ο Δημαρχεύων του Δήμου Πάφου Άγγελος Ονησιφόρου και η Πρόεδρος του Ανοικτού Θεραπευτικού Κέντρου Εξαρτημένων Ατόμων «Τόλμη», Αννίτα Ταλιώτου, με βασικό αντικείμενο την εξεύρεση κατάλληλου χώρου για τη στέγαση και περαιτέρω ανάπτυξη της δομής, καθώς και τρόπους οικονομικής ενίσχυσης του σημαντικού έργου που επιτελεί.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση