Δεν μπορούμε να αποδεχτούμε μηδενικές αυξήσεις ή αυξήσεις που δεν θα βελτιώσουν τους μισθούς των εργαζομένων οι οποίοι σήμερα δυσκολεύονται να επιβιώσουν, ανέφερε τη Δευτέρα στο ΚΥΠΕ ο Γενικός Γραμματέας της ΟΕΚΔΥ ΣΕΚ, Γιώργος Κωνσταντίνου, ενόψει της 24ωρης απεργίας του ωρομίσθιου κυβερνητικού προσωπικού που κήρυξαν οι συντεχνίες ΣΕΚ, ΠΕΟ και ΔΕΟΚ για την Τετάρτη 24 Ιουνίου.