Κεφαλαιώδες ζήτημα χαρακτήρισε το συνταξιοδοτικό η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ και της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου, το οποίο συζήτησε τη Δευτέρα μαζί με τον ΓΓ της ΣΕΚ, Ανδρέα Μάτσα «με κοινό στόχο την αύξηση των χαμηλών και μεσαίων συντάξεων», όπως είπε η κ. Δημητρίου.