Την εφαρμογή των κανονισμών για τις μεμονωμένες, όπως αναφέρει, περιπτώσεις κατάχρησης του δικαιώματος άδειας ασθενείας, ζητά με ανακοίνωσή της η Παγκύπρια Συντεχνία Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΑΣΥΔ.Υ)
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση