Το Κυπριακό, οι συνεχιζόμενες συνέπειες της τουρκικής κατοχής και η ανάγκη διατήρησης του ζητήματος ψηλά στην ατζέντα των Ηνωμένων Πολιτειών βρέθηκαν στο επίκεντρο σειράς επαφών που πραγματοποίησε αντιπροσωπεία της Επιτροπής Κατεχόμενων Δήμων, αποτελούμενη από τους Δημάρχους Κερύνειας και Κυθρέας, στο πλαίσιο του 41ου Ετήσιου Συνεδρίου της ΠΣΕΚΑ, που πραγματοποιήθηκε 9-11 Ιουνίου στην Ουάσιγκτον.