Το Ουκρανικό και η προετοιμασία της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Ιουλίου στην Άγκυρα, είναι τα κύρια θέματα που θα απασχολήσουν την Τετάρτη, στο Βερολίνο, τους ηγέτες της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Πολωνίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ σε αυτήν θα συμμετάσχει, μέσω τηλεδιάσκεψης, και ο Γενικός Γραμματέας της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, Μαρκ Ρούτε.