Το Υπουργείο Υγείας παραμένει σταθερά προσηλωμένο σε μια ολιστική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση για τον καρκίνο, προωθώντας θεσμικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την ποιότητα, την ασφάλεια και τη συνέχεια της φροντίδας, ανέφερε, την Τρίτη, ο Υπουργός Υγείας, Νεόφυτος Χαραλαμπίδης.