Αποκαταστάθηκε μετά μεσάνυχτα η κυκλοφορία των γερμανικών τρένων, τα οποία και είχαν ακινητοποιηθεί, σε συνέχεια εκτεταμένων προβλημάτων στο ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση