Δεν υπάρχει ενημέρωση αυτή τη στιγμή για την σύγκληση δεύτερης πενταμερούς για το Κυπριακό, είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος λέγοντας ότι «εμείς, ο ΓΓ των ΗΕ και η Προσωπική του απεσταλμένη εργαζόμαστε για τη σύγκληση της επόμενης πολυμερούς, που προς το παρόν αυτό χρονικά υπάρχει στόχος να γίνει τέλος Ιουλίου ή πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση