Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν την Τετάρτη το Υφυπουργείο Μετανάστευσης και Διεθνούς Προστασίας και το Κέντρο Αριστείας ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ.