Η παραμονή του Γιώργου Μπαρτζώκα στην τεχνική ηγεσία, του προπονητή που οδήγησε τον Ολυμπιακό στον 4ο ευρωπαϊκό τίτλο της ιστορίας του στις 24 Μαΐου μέσα στο Τ-Center, αποτελεί προτεραιότητα για τη Διοίκηση των «ερυθρόλευκων».