Τη σημασία της σημερινής συνάντησης του Συμβουλίου Περιβάλλοντος της ΕΕ, στο Λουξεμβούργο, ως αποκορύφωμα του εξάμηνου έργου της Κυπριακής Προεδρίας στον τομέα του περιβάλλοντος υπογράμμισε η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Μαρία Παναγιώτου το πρωί της Πέμπτης, σε δηλώσεις κατά την προσέλευσή της στο Συμβούλιο, το τελευταίο που πραγματοποιείται υπό την Κυπριακή Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ. «Προσβλέπω σε μια εποικοδομητική συζήτηση, που θα ολοκληρώσει το περιβαλλοντικό έργο της Κυπριακής Προεδρίας με έναν δυνατό και προοδευτικό τόνο», ανέφερε η κ. Παναγιώτου.