Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ, δήλωσε την Παρασκευή ότι η συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν που υπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα ήταν μια δήλωση ήττας του Ισραήλ και της Αμερικής, αφού η συμφωνία μείωσε επίσης τις μάχες μεταξύ της ομάδας του και του Ισραήλ.