Το Γραφείο του Επιτρόπου Προεδρίας ανακοίνωσε ότι άρχισε να υλοποιείται η διαδικασία για την ταυτοποίηση οστών Ελλαδιτών πεσόντων και αγνοουμένων του 1974, τα οποία είχαν στο παρελθόν εμποτιστεί με χημικές ουσίες, γεγονός που για τόσα χρόνια δεν επέτρεπε την αξιόπιστη ταυτοποίησή τους με τις συμβατικές γενετικές μεθόδους, με τον Επίτροπο Προεδρίας, Μάριο Χαρτσιώτη, να υπογραμμίζει ότι η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην προσπάθεια της Πολιτείας για διακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων και για απόδοση της οφειλόμενης τιμής στους πεσόντες και αγνοουμένους της κυπριακής τραγωδίας.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση