Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν την Παρασκευή η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου, και οι Special Olympics, σε εκδήλωση στο Υπουργείο Παιδείας, κατά την οποία παρουσιάστηκε το Πρόγραμμα «Ενοποιημένα Σχολεία».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση