Το μήνυμα ότι ο πολιτισμός αποτελεί πυλώνα μνήμης, ταυτότητας και συνοχής έστειλε ο Δήμαρχος Παραλιμνίου – Δερύνειας, Γιώργος Νικολέττος χαιρετίζοντας τη Λαϊκή – Ρεμπέτικη Βραδιά «Έχω ένα καφενέ» που διοργάνωσε το Χορευτικό Συγκρότημα «ΔΡΥΜΙΟ» Δερύνειας το βράδυ της Παρασκευής στην Πλατεία της Παναγίας. Παράλληλα, επαναβεβαίωσε τη διαρκή στήριξη του Δήμου σε πρωτοβουλίες που διαφυλάσσουν και προβάλλουν την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση