Η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία κήρυξε επιδημία χολέρας μετά την επιβεβαίωση 24 θανάτων και 197 κρουσμάτων κοντά στην πρωτεύουσα Μπανγκούι, σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας.