Ο Υπουργός Εξωτερικών του Ιράκ Φουάντ Χουσεΐν δήλωσε στον Ιρανό ομόλογό του ότι είναι σημαντικό να ανοίξουν ξανά τα Στενά του Ορμούζ και να αρθεί ο ναυτικός αποκλεισμός των ΗΠΑ κατά της Τεχεράνης, σε συνάντηση την Κυριακή στη Βαγδάτη.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση