Τέσσερα από τα αμερικανικά αεροσκάφη που είχαν αναπτυχθεί στο αεροδρόμιο «Βασίλ Λέβσκι» της Σόφιας έχουν αναχωρήσει, ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να αποχωρήσουν σταδιακά έως τη Δευτέρα, ανέφεραν στο Βουλγαρικό Πρακτορείο Ειδήσεων (BTA) πηγές του Υπουργείου Άμυνας της Βουλγαρίας.