Δικαστήριο της Νότιας Κορέας καταδίκασε την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον-χι, η οποία ήδη εκτίει ποινή φυλάκισης για διαφορετική υπόθεση διαφθοράς, σε άλλα επτά χρόνια φυλάκισης την Παρασκευή, σε σκάνδαλο προσφοράς θέσεων εργασίας έναντι δώρων.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση