Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν το Σάββατο ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις εναντίον θέσεων των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή του Κόλπου, σε αντίποινα για τα αμερικανικά πλήγματα στο Ιράν, όπως μετέδωσε η κρατική ραδιοτηλεόραση IRIB.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση